از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

از نو زنده شدم...

LOVE swept aside all obstacles

بعد از امتحانات...

خوب ... الو الو.... صدا میاد؟! ... این یه وبلاگ جدیده! (: منم یه جوجوی جدیدم! (:

خداروشکر... چقد آرومم الان...

آدمای فضول و حسود زیادن! یکیشونم گیر من افتاده بود دیگه!

خب امتحانای مرجان خانومم بالاخره تموم شددددددن! هوراااااااااااااااااااااا! نمره هام که عااااالی بودن! (:

فک کنید 4 واحدی شدم ده و نیم! ((((((((((:

دیگه بقیشو تا تهش برید! (:

البته هیچی نیفتادماااا! (:  زحمت کشیدم! (:

همینه دیگه! آدم که از شهر و دیارش دور باشه از این بهترم نمیشه!

به شددددت کمبود خواب دارم! این چند روزه فقط میخوام جبران بیخوابی کنم!

جوجه اومده بود دنبالم ترمینال... واسه من یه دیدار خیلی ارزشمند بود با اینکه خیلی کم بود ولی کلی لذت بخش بود نمیدونم واسه جوجه هم بود یا نه!...):

دلتنگم....

نمیدونم دلتنگ چی و کی؟!.... فقط میدونم یه غم دارم! یه غم مبهم!....

خوب خوب خوب... نمیخوام ناراحت گونه بنویسم!! میخوام شااااد باششششم! بابا اولین نوشته ی وبلاگمهههههه(((:

بهلههههههههههه ((:

...

فردا میرم تهران... کلللللی کار روسرمه.... اول باید برم آرایشگاه برای خوشمل شدن! (: تو دوره ی امتحانا آدم از قیافه میفته! بهدشم باید برم چند تا عکس مدل مانتو که از اینترنت سرچ کردم پرینت بگیرم بدم به یه خانوم خیاطه . آخه میخوام ایندفه مانتو آماده نخرم. میخوام بدوزم.

بهدشم باید برم خونه خاله جون با خاله جون برم کادوی جوجه رو بالاخره بخرم! خودمو کشتم منم! تقصیر مامان خانومه دیگه همش!

بهدش باید برم پیش یه دوس جون جون جونییییییم! دلم باسش تنگیده!....

بهدشم شمبه خوشمل و ناس و تمیس برم پیش آقا جوجههههههههه (((:

...

مرجان خانوم کللللللی باسه تابستونش برنامه داره و امیدواره که همشو بتونه عملی کنه. یه پست رو میخوام اختصاص بدم به برنامه های تابستونم.

زودی میام.

بوووووووووووووووووووس

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ق.ظ

هر جه هستی باش
با توام
ای لنگر تسکین!
ای تکانه های دل!
ای آرامش ساحل
....
.
.
.
.

. ای غم
غم مبهم
ای نمیدانم!
هر چه هستی باش!
ای کاش....
نه جز این ارزویی نیست:
هر چه هستی باش
اما باش!

but u??????????????

دختر شب های برفی پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

خونه جدیدت مبارک گلم:)
آدرس لینکتو عوض کنم؟
هنوز کادو نخریدی؟:)

پرنده خانوم جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

مباااااااااااااااااارکههههههههههههههههه:*
مبارکههههههههههههههههههههههههههههه:*
وااااااااااااای راحت شدیا مرجان خانومی:*
بابا خوشگل:دی
ایشالا که شنبه پیش جوجه خان کلییییییی خوش بگذره:*
وااای که چقدر میچسبه:)
---
مرجان من اونروز نتونستم دوباره پیدات کنم:(
اون کامنتی که برام گذاشته بودی رو پاک کرده بودم واسه همین نمیتونستم لینکتو پیدا کنم:(
مرسی که دوباره برام گذاشتی
الان حفظش کردم:پی
بوووووووووووووووووووووووووس:*
----
میگمااااااا از خواب بیدار شدی بیا یه چیزی بنویس خب:دی

پرنده خانوم شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

آهاااااااااااااای
هنوز از خواب بیدار نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جوجو شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

اخی....چه قده خوبه ادم راحت میشه وقتی امتحاناش تموم میشه!
وبلاگ نو هم مبارک


چرا عوض کردی...وبت رو؟!
تو قبلیه دیگه نمینویسی؟!

محسن یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ http://moh3n1990.blogfa.com/

سلام. دوست خوبم خوشحالم که امتحاناتو خوب دادی من هم بد نبود البته خودم این طور فکر میکنم تا ببینم استادا چی میکن
موفق باشی از این به بعد شاید کمتر بهت سر بزنم ناراحت نشی اخه میرم خونه بعد هم برای کنکور برنامه ویژه ای دارم
موفق . ژیروز باشی دوست خوبمممممم


راستی چرا ادرس وبلاگت و عوض کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد